KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA گوچی در اندیشه ی تغییر تیم

گوچی در اندیشه ی تغییر تیم

سوال روز:گوچی در ژانویه از استاندارد جدا می شود؟

گوچی در نیم فصل دوم فصل گذشته چند بازی نصف و نیمه برای تیمش انجام داد  و منتظر این بود تا در فصل جدید خودش را به سرمربی لیژ اثبات کند اما تغییرات در کادر فنی شرایط او را کاملا بهم ریخت.

مهاجم گلزن تیم ملی ایران که با گل  فوق العاده حساسش تیم ایران را در اولسان کره جنوبی به جام جهانی فرستاد  در فصل جدید  و تا اینحای فصل اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرده  و ظاهرا سرمربی  لیژ اعتقادی به  او اندارد.

گوچی با وجود آمار خیره کننده در تیم ملی ایران و تداوم گلزنی هایش  برای تیم ملی کشورش در باشگاه خود یک مهاجم نیمکت نشین بوده  و تنها  بعضا در بازی های یورو لیگ و جام حذفی به میدان می رود.

او در بازی شب گذشته تیمش در لیگ بلژیک باز هم در لیست 18 نفره نبود  و تا اینجا یکی دو بار در لیگ به میدان رفته است.این نیمکت نشینی ها سرانجام گوچی را به حرف آورد و او در مصاحبه ای که اخیرا انجام داد اعلام کرد شرایطش در لیژ چندان خوشایند نیست.

هر چند تیم او صدرنشین لیگ بلژیک است و شانس اول قهرمانی به حساب می آید اما گوچی سهمی در این موفقیت ندارد و شاید به خاطر شرایطش در تیم ملی و فصل منتهی به جام جهانی در ژانویه پیش رو تصمیم جدید بگیرد.

از ظواهر امر اینطور برمی آید که گوچی می خواهد از لیژ جدا شود اما باید دید باشگاه او به این بازیکن رضایتنامه خواهد داد و اصلا تیم مناسبی برای این مهاجم ملی پوش و گلزن پیدا می شود یا نه ؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: قوچان نژاد, قوچی در اندیشه ی تغییر تیم, جدائی قوچان نژاد از استاندارد لیژ, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )